Zubní pohotovost Praha
zubní pohotovost Praha logo

Zubní pohotovost Praha zřizuje ošetření kořenových kanálků

Zubní pohotovost Praha zřizuje ošetření kořenových kanálků (endodoncie) a zachraňuje zuby se zánětem v zubní dřeně nebo zuby mrtvé s váčky. Podstata tohoto ošetření je infikovanou tkáň odstranit z kořenových kanálků, jejich stěny opracovat a zaplnit inertní homogenní hermetickou výplní vzniklý prostor, která zabrání návratu infekce do zubu a jejímu šíření do okolních tkání. Pokud toto ošetření není u zubů s infikovanými kanálky provedeno nebo je provedeno nekvalitně, jsou téměř vždy zuby odsouzeny k jejímu vytržení. Díky lokální anestezii je léčba kořenových kanálků prováděna bezbolestně. Zubní pohotovost Praha je tu pro Vás, proto neváhejte a navštivte nás!

Fixní protetika a zubní pohotovost Praha

Fixní protetika je stomatologický zákrok, která nahrazuje ztracené zuby, chybějící zuby či jejich části a patří sem také doplněním zubů do zcela bezzubé čelisti. Možnosti dnešní protetiky jsou velice široké. Naši stomatologové se zabývají fixní protetikou, která se stala velikým trendem a směřuje k co největšímu využití fixních náhražek. Pro pacienta je fixní protetika dokonalou rehabilitací po stránce funkční, ale i estetické. Je zde využití keramických materiálů, které dokonale imitují zubní sklovinu. Fixní protetika podporuje oslabené zuby, nahrazuje chybějící zuby, má účel kosmetické korekce frontálních zubů, zabarvuje zuby za použití tetracyklinu. Použití fixní protetiky je možné u všech zubů.

Zubní pohotovost Praha a její stomatohirurgie

Zubní pohotovost Praha se především zabývá Stomatochirurgii, která je zaměřená na trhání zubů moudrosti a zubů, na zuby které jsou výrazně poškozeny kazem, úrazem, zánětem a nelze je už žádným způsobem zachránit. Patří sem i operativní odstranění části kořenového hrotu, odstranění váčků a cyst. Upravují se také tvrdé a měkké tkáně dutiny ústní před zavedením protézy. Nemusíte se obávat těchto zákroků a z bolesti, neboť zubní pohotovost Praha vše se provádí v lokální nebo celkové anestezii. Pacientům se silnou fóbií nabízíme ošetření v celkové analgosedaci. Mezi zákroky stomatochirurgie patří jednoduché extrakce, extrakce zubů moudrosti, amputace infikovaného konce kořenu, cyctectomie.

zubní pohotovost Praha nonstop
zubní pohotovost Praha kontakt